Form Fusion har med deres unikke kreative tilgang og ekspertise i grafisk design skabt en sammenhængende og iøjnefaldende visuel identitet til eventet 2024.
I forbindelse med eventet 2024 har Form Fusion haft fornøjelsen af at udvikle en spændende og gennemtænkt grafisk stil, som strækker sig på tværs af diverse platforme. Fra det dominerende coverbillede på Facebook til de praktiske rollups og opsigtsvækkende plakater, har vi arbejdet dedikeret på at skabe en linje, der ikke blot fanger øjet, men også kommunikerer budskabet med klarhed og styrke.
Vi har sammensat farver, typografi og visuelle elementer for at skabe en sammenhængende og genkendelig identitet, som kan ses på tværs af alle kommunikationskanaler. Fra de mindste SoMe grafikker til de store bannerannoncer, er vores designstil let genkendelig og med til at skabe en sammenhængende oplevelse for eventets deltagere.
Vi er stolte af at have bidraget til eventet 2024 med vores kreative input og ekspertise inden for grafisk design. Vores mål er altid at levere løsninger, der ikke kun imponerer, men også inspirerer og engagerer målgruppen.
Op på næste niveau med Form Fusion.
Med hjælp fra Kathrine og Form Fusion, har Cooking for a Cause kunne nå et helt nyt niveau, ift. vores visuelle identitet.
Det har været på dagsordenen i lang tid, at kunne forbedres på det grafiske plan – og endeligt var der et match der forstod vigtigheden i at visualisere vores produkt.
Æstetik, simpelhed og kreativitet, er nøgleordene i vores værdiskabende samarbejde med Form Fusion.
Jonas L. Ytting Højland – Stifter af Cooking for a Cause